mandag 17. november 2008

Julebrus!

er godt!

Tittelen har egentlig ingenting med det jeg har tenkt og skrive og gjøre.
men så er titler vanskelig.

Så.
Jeg har egentlig ingenting spesielt og skrive om, men jeg blogger for lite.
Og jeg har dårlig samvittighet pga det :p

Det har blitt ganske mye masing om musikkting jeg har dilla på i løpet av denne bloggens liv, og nå kommer en til.

Rettere sagt 2 :
Three Days Grace, jeg har nettopp lastet ned på nytt. Jeg har 2 cder her ett sted og, men finner ikke =/ Jeg liiiiker de! NANANNAANANNANANA
Crossfade, de er ganske ukjent. Men om du har litt tid til overs, anbefaler jeg det på det sterkeste! De er fantastisk! <3<3<3!!

aaaaaaaaaaaaah <3 faktisk, enda en gang :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Mhm.

Forresten, dere som might be reading this.
Jeg vurderer og klippe håret, der hvor det svarte slutter og det naturlige blonde begynner. Så, meninger please?

Skikkelig kort blogg i dag også men. jeg har egentlig ikke noe spesielt og skrive =/
Gi meg noe gøyt og skrive om? :D

4 kommentarer:

Mariel sa...

Go, go mørkt hår!! >_> :D

Anonym sa...

Klippe håret?
Nei.

Elisabeth sa...

Jeg stemmer for blond Kim, men ikke for kort hår. Eller. Du kan jo alltids skalle deg! :D

Btw, du er savnet in-game! :<

Kim sa...

haha :D Jeg mente ikk kort hår heller, men bare sånn at jeg ikke trenger gå rund med mongo skille i hodet :D