søndag 18. november 2007

Hjelp :<

Jeg aner ikke, hva jeg skal gjøre nå.
Jeg vet hva jeg føler.
Men jeg aner ikke. Jeg kan ikke gå tilbake til det som var før. Fordi ting har forandret seg.
Jeg har mistet det som betyr mer enn alt det andre i mitt liv tilsammen.
Jeg har mistet megselv. Hvertfall mesteparten.
Jeg har ikke sjangs og takle det, nervesammenbrudd.
Jeg klarer ikke se på tv fordi da blir jeg kvalm.
Jeg klarer ikke gå ut for.. Ja..
Jeg klarer såvidt og sitte her nå. Og det er nok mest fordi jeg skriver hva jeg føler.

Så.
Hjelp meg =/

Jeg elsker deg <3

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

/pat

Alex sa...

prøv å gi det tid..
og hvis d er noe så bare ring eller send en melding! <3

R-Tard. sa...

Huffda :/

Det er ikke bra.
Snakket med Pernille, og vi er enig i at det er synd i deg, og vi vet hvordan det er.

Bare hodt ut. Det blir bedre etterhvert ^^