tirsdag 27. november 2007

Gah

Ja, jeg er klar over at alle mine blogger er syteblogger for tiden.
Men hva skal jeg liksom gjøre med det? :p

Men uansett.
Siden fredag, forrige uke.
Har jeg trent i mer enn 6 timer hver dag. Til i dag (tirsdag)
Men i dag, mens jeg trente, fant jeg ut at jeg har overbelastet kneet.
jææææævvvvvvvlliiiig fooooorbanna flott....
............

Hva skal jeg liksom finne på nå?
Kan jeg trene likevel? Eller er det...farlig? :p

Menmen... Jeg har kjøpt meg Avenged Sevenfold stash på rockshop.
Fordi jeg tror det er det beste bandet som finnes.
(ingen kritikk takk, min mening :D)
De har fantastiske tekster. Syyyk variasjon på sangene.
IMBA gitar soloer, ville trommer, og en vannvittig vokal
(han har lært seg og synge, shush)

også har jeg tegnet en tegning jeg er stolt over... Jeg syns faktisk SELV at den ble bra...

Men tilbake til poenget, noen forslag til gøye ting jeg kan gjøre.. Som ikke ødelegger knærne enda mer? :P

2 kommentarer:

R-Tard. sa...

Avenged Sevenfold er nammis <3 :D

SerriPerri sa...

Yup.. de er et veldig bra band.
Konserten var raa.
litt vanskelig aa folge med samtidig som aa ha kontroll paa aa leve.
men men :P