søndag 2. desember 2007

Huffe!

I natt, hadde jeg det verste marerittet noen... noen nooooensinne.(jeg har aldri mareritt)
Jeg drømte at jeg gikk helt normalt bort inni stuen, så falt jeg, og ble litt bevisstløs. Også når jeg våknet, hadde jeg falt på ett glass eller slått hull i hodet, også skjedde det bare om... og om igjen... Og det så lenge jeg kan huske, føltes som minst en uke.
forksjellige måter men jeg bare døde vææær gang.
Det skal jeg si dere, er og føle seg håpløs.

Så når jeg våknet i dag, var jeg utslitt og hadde dødsvondt i hodet.
Og det har jeg hatt i hele dag :<

Jeg vetikke hva mer jeg kan skrive egentlig, er ikke så mye som skjer for tiden.
Jeg trener, og spiller gitar.
Selfimprovement FTW
Og hoho, etter all treningen, er jeg mer NINJA! en noensinne.

Haaade <3

2 kommentarer:

SerriPerri sa...

:D
Det leder til noe bra.
start band. jeg kan synge (i wish)
haha.

Kim sa...

Hoho, det var vel en tanke ;D