tirsdag 5. mai 2009

Jaja!

Jeg har egentlig ikke tenkt og blogge noe mer.
Men, Mariel er bortskjemt og hun får som hun viiil.

Jeg vet ikke hva jeg skal si heller da.
Jeg har vært.. bittelitt opptatt i det siste fordi jeg har trent litt mer, må jo komme i form til i sommer :)

Så har eg vært på kino litt, og sett feks Fast and the Furious (veldig mannefilm)
oog Knowing (spacefreakout)
Har ikke noe spesielt og si om de heller såååeee!

Den siste tiden har jeg ikke vært så veldig mye med Mariel.
Noe som har resultert i at jeg har tenkt mye og kommet fram til at jeg er sinnsykt glad for at jeg er sammen med henne og at jeg vil være med henne masse! :D
Som er bra ^^

Dunno wat moar to say menneh.

jeg reiser ut igjen den 15 mai.
Litt dårlig timing.. Meen får jo ekstra betalt da men..
Jeg vil egentlig heller være hjemme da. Jeg har vært borte vær gang Mariel har hatt fri osv, så det er teit!

Men nå er klokken 1.11.21, så lalletid! ^^

Hade på badet!