mandag 10. mars 2008

Hat for Tide

I dag, skulle vi med klassen ut på bedrifts besøk på sotra, bussen gikk 8.15 fra byn.
Vanlighvis med den bussen jeg tar, er jeg i byn ca 15-20 minutter før kl 8. God tid, ikkesant?
Kom ned på busstoppet som vanlig 5 på halv 8.
Stod og ventet, fikk melding fra Mariel som lurte på om hun hadde mistet bussen, men jeg er fattig for tiden. Så hadde ikke penger til og svare, det er dødsplagsomt!
Så der stod jeg, og veentet, og veeentet. Ingen buss >_>
Tror klokken ble nærmere 10 på 8 før den kom. Og da var det selvfølgelig også kø >_>
Takk gud for godt selskap på bussen ^^
Så jeg kom til byn 10 på halv 9 ellerno.
Da var bussen gått, og jeg aner jo ikke hvor jeg skal. Så jeg dro hjem.
Så sitter jeg her da. Skal på jobb i dag >_> Tror kanskje jeg stikker bort tidlig i dag. Men er mest sannsynlig for lat til det >_<

1 kommentar:

R-Tard. sa...

Hater at de skal være så upressise!