tirsdag 4. mars 2008

Helloow

Jeg har egentlig ikke så mye og skrive om, dette er for og fylle den tomme fritiden til de som gidder og stikke innom ;D

Så, akkurat nå sitter jeg i halvsøvne på msn. Jeg døgnet nemlig så og si i natt >_>
Tv + halveis gode kanaler på rommet = nosleepytimeformee. Så deet så :)

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for tiden, akkurat ferdig med en kneskade så kom en annen >_> Men den er ikke like alvorlig da, bare gjør masse vondt ^^

BTW! Jeg sto på ALLE tre eksamene :D Hadde bare 2 feil av alle de spørsmålene ;D (ca 120) VAr skikkelig nervøs for det tullet der altså >_< Men men, det gikk fiinfint^^

Nå glemte jeg denne siden åpen i noen timer xD huffe. :<
Jeg skulle gjøre lekser, men sovnet.. Så bare tar det på sparket i morgen :)

Guitar pro, er ett program som man skriver ned tabulatur til gitar og sånn i. Som kan spille det av? Jaja, dere skjønner sikkert xD Hvertfall, jeg laget en solo isted. Forbanna umulig og få timingen riktig :< HALP ME >_<

Ja jøss, enda en blogg ser nettets lys :D

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Grats med bestått. \o/
Kan egentlig ikke forvente noe annet av selveste Kim, though. ^^

Kim sa...

Hah :D Takk ^^

Kamilla sa...

Du er ett stk. huge nørd. 2 feil av 120? What a dushbag. ^^