tirsdag 11. mars 2008

Påskeferie! :D

Vel, som dere fikk med dere var jeg ikke på skolen i går.
I dag brukte vi hele skoledagen på og overtale gymlæreren og engelsklæreren til og gi oss fri :D Fordi norsk/samf læreren er syk. Så da hadde vi fri i morgen uansett, og vi har han 4 timer på torsdag også. Så klarte jeg og snakke oss ut av en prøve som vi fikk som lekse istedet! :D
aaaah, føler jeg har kontroll nå :D
Og vi har fri mandag og tirsdag etter påskeferien også. Så nå har jeg fri i 14 dager <3

Takk for meg :D
Og, noen som vil finne på noe i ferien? :)

3 kommentarer:

Kaos sa...

Heldige deg! Jeg vil også ha 14 dager fri! :P

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth sa...

URETTFERDIG.
Og ja, jeg vil finne på noe. :3
Mariann skal på TG og jeg kommer til å være ensom. -_-"

*Ahem*
Man kan ikke redigere kommentarene, derfor slettet jeg den forrige D: