mandag 2. juni 2008

Badet!

Det var superfinfint vær i dag. Og i morgen skal det bli bedre!

Liker denne "beste sommmeren på xxxx xxx år" jeg :D

Dagen begynte med at jeg sto opp og skyndet meg så det holdt, klokken var 10.
Så akkurat når jeg var klar til og gå kom jeg på... at jeg ikke skulle på skolen før minst halv 12. xD
Flink Kim.

Satt meg ned og myste på internett jeg:)

Kom meg på skolen, fikk levert inn bøker. Vite engelsk karakteren (st punkt)
Og fikset noe jobb greier.

Det var forhåpentlighvis den siste dagen på skolen... EVAR!

I 3 tiden tok jeg bussen til kongen ( badeplass med masse fint gress )
Hvor jeg har vært i hele dag, trent, badet! og grillet^^
Seff er det masse blåskjell og sånn der, men jeg er den enste som ble rammet fordi jeg tok en stein og gikk på bunnen utover :D Wii.

I morgen begynner jeg og jobbe hos mamma, på kontoret der.
Skal jobbe 8-16 i minst 3 uker.
Det er veldig blandede følelser om det egentlig :P
Jeg vat at jeg tjener saftig men, det er jo sommer liksom.. Menmen, folk sover til seint på dag likevel. Og de fleste er utrolig late :<
I WANT ADVENTURES!

Alle burde være like "med på" ting som jeg er! :<

Don't be a stranger :)

NOEN HØRT OM DAVID JOSEFSBERG?! :D
Check him out, venn av Stephen Lynch:)

Nå fikk jeg en gøy beskjed på msn, så jeg må gjre noe annet! BAI! :D

1 kommentar:

Hanne. sa...

Du skrev ikke at jeg trakket på en ting og begynte å blø.
Det var ikke bare du som ble rammet, jeg også, bare ikke av blåskjell : DD