fredag 13. juni 2008

Tid

Tiden går veldig fort.
Det har nok noe med at jeg bare ikke tenker på noe og holder meg opptatt og.
Men uansett, syns godt det kunne vært laget på en bedre måte :P
Og savne noe som var kan ødelegge veeeldig mye, og det gjør det nok for mange og.

Det er bra at det går videre og, men jeg ville heller hatt bedre tid.
Også skulle livet vært som skolen ellerno, at det ikke skal til mer enn arbeid for og få det man vil. I de fleste tilfeller da.

Men nå har det seg at det ikke er slik da, uansett hvor mye man vil det.
Jeg har vel på en måte etterhvert godtatt det, at det er bare slik det skal være, uavhengig av hva konsekvensene er. Altså, jeg håper fremdeles men tror ikke, om dere skjønner :)
Det er trist da, men men.

For tiden har jeg bare ikke gjort mye egentlig. Har begynt og spille en del gitar igjen, så jeg kan komme litt videre der. Så trener jeg, jobber de ukene her.
Jeg vet ikke hva jeg skal bruke pengene på da. Eller litt..

Hovefestivalen snart!
Jeg er usikker på hvem som egentlig skal, komme der. Av venner liksom.
Jeg vet Cathrine skal, Erlend, Vegar.
Men jeg tror nok Erlend kommer til og være opptatt masse, og Vegar er Vegar.
Så foreløbig kommer jeg nok til og dilte mye med deg Cathrine, noe jeg mest sannsynlig hadde gjort uansett. Men ja, Hove.
Det blir gøyt :)


Nå kjeder jeg meg.
Oh, fikk karakterene.
Jeg gikk faktisk opp etter jul.
Fikk 5,4 :)

Hva skal dere for noe i sommer? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer til å henge med meg og Camilla :p

Tonje sa...

Vel, jeg kjeder meg. Siden du spurte hva folk skulle i sommer, så tenkte jeg at jeg kunne svare på det. Du vet det allerede, men jeg sier det igjen. Jeg skal til Portugal og jeg gleder meg. ^^

Du har rett, tiden går for fort.