onsdag 4. juni 2008

Jobb.

Jeg har begynt i sommerjobb tingen min.
Får 128kr timen! :D
Så skal jeg jobbe i 3 uker egentlig, så på Hove. Så skal jeg jobbe en uke til, noe som fører til at jeg får 22.000 i juli en gang :D

Har en veldig sexy jobb.. Du gjetter det aldri!


Nei.




Altså, jeg rydder arkivet på mamma sin jobb. Det er sexy fordi jeg er helt alene nedi en kjølig kjeller, helt innerst inne i en labyrint av bøker, hyller, vegger og heiser!
Selvom selve jobben er ganske plagsom så liker jeg meg faktisk der, det er fredelig ^^

Så var det bare og se hvor lang tid det tar før jeg blir lei, mhm :)

Det er SKIKKELIG varmt for tiden, vetikke om jeg skal like det eller ikke, for det er varmt varmt =0
Men hittil liker eg det da. Sliten nok etter jobben vær dag og alene hjemme så jeg føler meg selvstendig :D

Våkne, kaffe + skive + tv.
Gå til bussen, gå til jobb.
Har sånn fingeravtrykk ting til alle dørene der, tar med meg en ekspresso med laaade i ned, og sitter og slapper av og rydder rolig til kl halv 12.
Da er det nemlig lunch:)

I går var det pannekaker og noe annet ekkelt som jeg ikke vil huske hva heter, for det var ekkelt :P
I dag var det koteletter og brun saus og poteter, sammen med det som er der vær dag.
Brød, alt mulig pålegg.
ISBUFFE!
Iskaffe Mocca <3
Iste.

Kunne fortsatt til jeg ble mett av og snakke om det :P

Så er det mer jobbing.
Det gøye er at det faktisk begynner og bli litt orden der nede nå.
Det ikke fullt så gøye er at det er 9 tonn med papir som skal arkiveres :P
Men jeg er positiv og tenker at jeg må jo bli mandigere av og løfte 9 tonn :P
Yeah.

Hovefestivalen.
Alt er ordnet nå, telt, teltplasser, festivalpass. Penger.
Jeg gleder meg :D Det blir koooooozeoverdooooze!

Nå skal jeg mase mer på de som er på msn.

Ta ta ;o

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du fikset transport då? :p

Anonym sa...

okei, dumt spørsmål. Erlend kjører vel