søndag 22. februar 2009

Jaja

Så sitter jeg her enda da.
Skulle egentlig reist på jobb på fredag. Men helikopteret har blitt avlyst gang på gang.
Ikke så gale egentlig, får betalt. Men jeg kan jo ikke gjøre noe heller. Siden jeg må være klar til og reise anytime.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal snakke om nå, så jeg snakker om mat!
Mat er veldig godt! Hvis du spiser den typen du liker da!

Jeg er superfan av taco/meksikansk mat. Og jeg elsker tandoori.
Akkurat nå mangler jeg mat, siden jeg trodde jeg skulle reise har jeg ikke kjøpt noe.
Humm.

Feed meee.

Ellers så kan jeg si at det går bra i leiligheten, vi begynner og få de fleste ting på plass osv ^^

Noe annet som også er veldig bra er Mariel <3
Måtte ha litt kliss med jeg også! Siden hun skrev den snilleste bloggen noensinne. Kun til meg <3

ENVY ME :D

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du gjorde meg sulten! :<

Anonym sa...

Mariel er veldig bra!