mandag 9. februar 2009

Jeg savner Mariel

Veeel. Som de fleste nok har fått med seg så har jeg flyttet ut.
Med Ruben.
Nå bør jeg i såkalte Bjørgelien 74 :) Jeg savner Mariel.
Vi begynner og få de fleste ting på plass etterhvert nå så er ganske stas :D
Før vi flyttet tok vi "stein, saks, papir" over msn for og se hvem som skulle få det store rommet. jeg savner Mariel. JEG VANT :D
Dessuten er det SKIKKELIG fin utsikt herfra! Og straks har jeg flyttet sengen så jeg kan ligge i den og se på aaalt derfra ^^ Siden vinduet er sånn lavt så går det :D

Jeg savner deg Mariel!

Jeg maser litt nå egentlig. Og jeg har ikke blogget på lenge.
Jeg har rettogslett ikke følt noe behov tror jeg. Men jeg leser enda da :)
Nå blogger jeg fordi en viss hemmet skapning trenger noe og gjøre på, og det har seg sånn at jeg er veldig glad i "den". Så hence the blog! Jeg savner Mariel

Jeg er faktisk rimelig fattig atm.
Vi flyttet inn 15 januar, så det var halv leie den måneden + depositum + 3500 i begynnelsen av februar.
Og det = 1750 + 7000 + 3500 ut av en lønning, Hardt. Selv for meg ._.

Får lønn den 20februar da. Samme dag som jeg reiser ut igjen.
Så kommer tilbake rimelig velstående ^^

Men, thats it for this time. Nei, vent!

Dere er selvfølgelig alle velkommen anytime! <3 ;)

Jeg savner Mariel.

2 kommentarer:

Mariel sa...

Når du sier en hemmet skapning, er det MEG du snakker om? O_O
Det er jo ikke jeg som er hemmet, det er ryggen. jeg er helt fin, jeg.:D
<3

Elisabeth sa...

/r/ pix av leilighet!