onsdag 18. mars 2009

En penisformet følelse.

Det er ikke en bra ting i min bok.
Jeg ble syk i går, veldig fort.
begynte og hoste, og innen 5 timer hadde jeg feber, hodepine og var dødskvalm.

I dag sitter jeg stortsett igjen med bare hosten men.
Jeg føler meg som en tyggis som er blitt tråkket på og ligger ute i regnet.
SLUDDET tilogmed!

Det er veldig tungt og være med negative personer, du har liksom ikke noe valg om og bli oppå den høye glade solrike hesteryggen, sakte men sikkert glir du ned i gjørmen med dem. Det er nesten uungåelig.

I dag er jeg en av disse personene.
Og grunnen bortsett fra at jeg føler meg som en brukt tyggis, er faktisk en drømm jeg hadde, som jeg nekter og gå mer inn på.
Den var faktisk brutal nok til at jeg våknet med tårefylte øyne midt på natten og ikke fikk sove igjen.
Greit nok at det var en drøm, det har ikke skjedd.
Men, når jeg merker hvor påvirket jeg hadde blitt av noe sånt så kan jeg ikke annet enn og frykte det, skjønner?


Jeg skriver veldig rotete i dag.
Det er nok fordi jeg prøver og utrykke hva jeg føler, og det er generelt sett en ganske vanskelig ting.
I ett tilfelle klarer jeg det ganske greit da, fordi jeg elsker Mariel!
Det er på en måte ikke nok og bare si elsker da men.. Hva annet finnes det?


Mja, det er hvertfall noe jeg måtte få ut så, thx for litening :)