søndag 13. april 2008

På tide med blogg?

Jaa, jeg veeet det er lenge siden. Men altså.. Ja.. atte.. Jeg kommer ikke på hvorfor jeg ikke skriver, jeg er vel bare lat. Ellerno :)

*sjekke hva jeg skrev sist*

Aha! Om super ferien vår =)

Veel, det har egentlig skjedd ganske mye siden det. Men ikke mye av det er verdt og si, siden det er kjedelig :P
Meen, jeg har spilt maaasse gitaar, men akkurat i dag lider fingrene mine av smerter, så jeg prøver og roe meg litt.
Så har jeg trent som vanlig, men ikke så mye.
Jeg har mest sannsynlig røket en bit av menisken (sene i kneet) som egentlig skal opereres, men jeg velger og ta det litt med ro en stund (til jeg har begynt og jobbe, etter sommeren) og fikse det da istedet.
Tror ikke det er farlig og gå med likevel, det bare gjør litt vondt iblandt =)

Forrige helg var jeg i bursdags besøk (fest:p) til Stefan i loddefjord (fjoddefjord)
Han fikk en sånn grønn epleting spritgreie i presang som meg og han drakk relativt fort, det var sinnsykt gøyt bortsett fra de andre loddisene som sloss og skallet hverandre og sånn. Traff masse nye fooolk og hadde det gøyt =)
Sånn ca kl... 2 halv 3, gikk de siste folkene (jeg skulle sove der)og vi slo følge med de ned på bensinstasjonen og kjøpte essoburger :D
Det er godt!

Når vi først gikk var det meg, erlend, stefan, preben og martina som var der. Så lå erlend og martina på hver sin sofa i stuen, erlend hadde sovnet og martina gadd ikke være med :p
Så når vi kom opp igjen, lå de der enda og jeg gikk ned og la meg i sengen. 5 minutter etterpå kom Erlend ned og sa : Faen! ER IKKE DU PÅ BUTIKKEN! EG SKULLE SOVE I SENGEN! og ble skikkelig sur :P Eg latet som eg sov og han fikk sofaen =)

Dagen etterpå når vi våknet hjelp meg og Martina moren til Stefan og rydde opp etter oss, så var det SOL! :D Og så gikk vi og drakk cola og saft i solen, og lekte med en ball. Det var gøyt! :D
Jeg elsker sol! Så står det at det skal bli sol i morgen! aaah, eg har fri forresten, så da får eg hele dagen til solen, istedefor skolen =)

(fortelle en morsom ting til, skjedde fredagen før lørdagen vi var oss stefan)

Erlend sov hos meg, så når han våknet var det første han sa " faen du er stygg kim"
Han hadde drømt at han satt og rotet med en jente i en trapp. Så hadde jeg satt meg noen steg over dem, så hadde hun kommet opp til meg istede xD
Han var skikkelig sur da og! xD

Såå, jeg har fortsatt og være asosial en stund, aner ikke hvorfor, men hvis noen vil noe er det bare og si fra^^

Humm, nå på fredag. Var på fest hos Elisabeth, eller.. Vi var 4 stk.. Men det var gøyt selvom! :D
Mariann helte sprit i en cider jeg hadde. Og jeg smakte det ikke, så jeg drakk hele og fortsatte og leke "jeg har aldri" med dem. Så jeg fikk i meg ganske masse sprit tror jeg :P
Når jeg våknet var jeg hos en venn av meg som heter david i åsane, wtf?
Det siste jeg husker er at jeg skulle på do >_<
Han sa jeg hadde ringt og bedd han hente meg, fordi vi skulle se film :p
Huffameg :< aaaalkiiis :<
Men, jeg slenger meg på med Mariel og sier at jeg holder meg unna sprit! Heia kim :)

Mamma har vært i england en tur med båten, så jeg har usannsynlig masse snop her hjemme. Og siden jeg prøver og bli sunn er ikke det en bra ting :P Så jeg har delt ut til folk som trenger det =)

Hva mer kan jeg si?... humm

In Pieces - Linkin Park <3
Shamandalie - Sonata Arctica <3
Thrashed and Scattered - Avenged Sevenfold <3
..

Eg gleder meg til Hovefestivalen!!!! :D
Da skal eg tricke! Og se maaasse faaantaaastiske baand og være med venner og ha friii =) <3

Vet ikke hva mer jeg kan skrive..

(legger til noe mer som jeg nettopp kom på!)

I dag var jeg i fysakhallen og trente, det gikk syyykt bra! :D
Gjorde (jeg vet de fleste som leser ikke vet hva det er, men noen gjør!:P)
Pop 1280 hook på klumpen :<
gainer - corkscrew - dub cork på klumpen >_<

cheat frontswipe - c720 twist
b-twist :D
scoot - cheat900
missleg - 540hook

Jeg skal prøve og bli flinkere og blogge, jeg lover =)
Snakkes ^^

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hahaha, Åsane? :D Det fikk ikke jeg med meg. Merket bare at du plutselig forsvant. D:

Og sprit er ikke bra. Men hvis vi skal til Alex neste helg, tviler jeg på at du klarer å holde deg unna. >:3

Kim sa...

Hai ;<
Men litt med ro først da >_<

Elisabeth sa...

Mja, jo. :]