torsdag 21. august 2008

Dumdumduuuum

Blogger ikke så mye, men det får nå heller være.

Nå kjeder jeg meg veldig veldig masse, jeg har 2kr igjen på mobilen. Ooog ja.

Jeg har som sagt fri litt ut i september, og folk går på skole og sånn.
Men egentlig går det fint, fordi jeg våkner etter de er ferdig likevel :P

Det er skikkelig vanskelig og finne ut hva man skal ha til middag når man er mett.
Det ble etter lang tenking, en agurk og dressing:P

Dagene går stort sett til og slaske, trene, være med Karianne eller Nicholas.
Og i morgen begynner fredags turnkassen igjen <33
Jeg gleder meg. Jeg tror forresten kanskje jeg er litt treningsnarkoman.
Men, er det en dårlig ting? : )

Som noen vet liker jeg og gå ut om natten, det er koselig.
Jeg liker tomme gater, kjølig temperatur. Kanskje musikk på øret, og at det er stille.
Får med meg så mye mer da :)

Nå kommer jeg ikke på stort mer og skrive. Bortsett fra at jeg har noen ting og gjøre som jeg er for lat til :<

Bestille flybillett.
Få helserklæring.
Nytt skattekort.

Argh. Nå tar jeg heller og tegner videre i boken min.

Latas <3

EDIT:
Jeg kjeder meg mye, og ja jeg var forkjølet.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Shiiz. Skills!

Karianne sa...

Blogg mer, jeg har lite å gjøre på!