fredag 1. august 2008

Lat.

Vel, så mye som jeg har blogget den siste måneden er vel ca hvor mye jeg har gjort på :P
Men, selvfølgelig har jeg gjort noe. Litt.
Det har jo vært sinnsykt varmt i det siste, så har badet en del med Elisabeth og Mariann, også fikk jeg besøk av Joar hin dagen :D
For de som ikke vet så er det en god venn fra odda ^^

Vi gikk rundt og slasket i byn i 8 timer mens vi ventet på kino, og i frykt for og bli fordømt forteller jeg ikke hva vi gjorde på :P

Så, jeg blir 18 om 2 dager.. Eey.
Jeg vet egentlig ikke helt hva som skjer da men, jeg skal hvertfall ha fest helgen etterpå, siden jeg fyller på søndag.
Lørdag tenkte jeg og drikke og gå ut etter kl 12, så det blir jo gøyt :D

Så kommer Karianne hjem på søndag, oog siden det er såpass lenge siden jeg har blogget.
Karianne er en jeg traff på hove, også flaks nok at hun bodde i nærheten, såå jeg traff henne her og også ja, hun er kjææææresten min : )
Har vært vekke leeeeeeengre en langt lenge nå ._.
Så jeg gleder meg til søndag^^

Etter jeg kom hjem fra hove, en uke etterpå altså, var BergenGatering.
Det er en tricke gathering som vannvittig mange folk kom på i år, og det var VELDIG gøyt <3
Orker ikke finne link nå men søk Bergen Gathering 2008 så finner du den på youtube, hvis du vil :)

Nå sitter jeg atter igjen i bokseren foran dataen siden jeg er alene hjemme, venter halveis på at mamma skal komme hjem så jeg kan gå ut og trene.
Som det egentlig er for varmt til, hmhmhmmh.

og, jeg skal prøøøøøve og blogge bittelitt mer fra nå av:P
Lover <3

xxx :DD

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du må prøve å ikke være for fyllasyk på søndag da. Wink, wink. :D

Og vi må bade mer, det er fortsatt vaaarmt. :<

R-Tard. sa...

Gratulerer med kjæreste :D

forresten, er Karianne fra Eidsvåg something, og har moped og er en av våre felles bekjennte på facebook? (Så dere var i samme album, haha)

Isåfall, gratulerer enda mer :D

Mariel sa...

Men?! Det du kan ikke ha festen da:( Jeg jobber den helgen:( xD

Kim sa...

Haha, ja rene :D