onsdag 13. august 2008

Ting

Liten oppdatering :D

I går var jeg i byn, og kjøpte sko av alle ting.
Det er 2 for 1 pååå swag på telegrafen, så istede for og kjøpe 2 par så fikk jeg Mariel til og kjøpe ett og så det ble superbillig^^

Vi stakk opp for og treffe Renè og Pernille på cafe opera etter det, de hadde ventet en stund :P

Men! Se så glade! :D
Barnemeny leker ftw :


Så skulle Pernille gi Mariel igjen noen penger for noe hun hadde kjøpt, så mast hun pengen oppi koppen! :D Det var morsomt, jeg tror hun snublet på en måte mens hun satt :D
:

Så gikk jeg og traff Karianne, fordi hun måtte vente lenge i byn siden hun er dårlig på busser^^ Eller klokken :D
Vi gikk på McDonalds og spiste is, jeg gikk på do og så traff vi Camilla oppe med kinoen :)

Jeg måtte hjem fordi vi har fått nytt gulv og jeg må legge det.
Men mamma gadd ikke.. så.. jeg satt bare hjemme resten av dagen :)

JEG BLOGGET, ELSK MEG ;D

1 kommentar:

R-Tard. sa...

Åh, så gøy :D:D

Menneh, skulle du ikke poste bilde av han ene duden?