mandag 6. oktober 2008

Hvem har vel ikke?

Hvem har vel ikke lyst og gå ut med ett teppe, ligge på bakken og stirre opp til noe spennende skjer?

Akkurat nå burde jeg sove, siden jeg har trent mye i dag.
Men så sitter jeg her da, og fyller hodet med tanker som ofte begynner med en setning jeg hører i en sang. Eller leser ett annet sted.

Noe som :

The only place dreams are impossible is in your mind.
- Jeg aner ikke hvor jeg har fått det fra, men jeg sitter nå her og grubler selvom.

Eller :

Don't let todays disappointments cast a shadow on tomorrows dream.
- Vet ikke hvor jeg har dette fra heller.

Men det er slike ting jeg går og surrer med i hodet mitt mens jeg går rundtom og ser på ting, i byn. Hjemme.
Andre steder.

Jeg tror ikke jeg vil fram til noe med dette heller. Eller vil jeg?

Fortell meg, for jeg aner ikke.
Menmen. Blogget hvertfall da.


Edit : Jeg kjedet meg :











1 kommentar:

Karianne sa...

Hvorfor har de masse ting i badekaret?