tirsdag 7. oktober 2008

UTFORDRING!

Endelig noe og gjøre på! TAKK Pernille :D

Så gøyt :D xD

Vet du hva som er forskjellen på < head> og < body> i et html-dokument?
ikke det minste ;D

Hva er det største organet på menneskekroppen?
Errr, jeg vil egentlig si... hjernen?

Også over til personlig spørsmål, just for you;
Hvor ofte onanerer du?
HOHoHO :D
Vel, det varierer mye. Men generelt lite vil jeg tro!

Bytter du truse absolutt hver dag?
Nei, men bokser gjør jeg ^^

Hvor ofte dusjer du?
Jeg trener ofte, dusjer alltid etter det. Men hvis ikke minst annenhver dag.

Såper du deg alltid inn når du dusjer?
Yush

Bruker du ekstra lang tid på å såpe deg inn nedentil?
Spørsmålet er bruker jeg lang tid på og såpe DEG inn nedentil!
Jeg er hyper, forgive my sins and let me liiiive.

Hvor ofte pusser du tennene om dagen - om du i det hele tatt gjør det?
Nååår jeg skal ut og når jeg skal sove, av og til ekstra om vi har sånn god tannkrem :P

Har du prøvd analsex?
Neeeeei.

Ser du på papiret etter at du har tørket deg i ræven?
Haha, nei desverre :<

Deretter måtte jeg visst utfordre fire personer til, så jeg utfordrer:

Mariel
Maya
Karianne
og Cathrine

2 kommentarer:

SerriPerri sa...

hoho xD

Elisabeth sa...

"Lagt inn av Kim kl. 13:37"

..jeg måtte bare.