søndag 5. oktober 2008

Its getting late again.

Ja. Er dere klar for ett nytt sånn innlegg med masse blablabla?
Det håper jeg, for her kommer det : )

Fredag kan jeg vel begynne med! Mmmmhm!

Treene. Våknet i halv 2 tiden tror jeg, og spiste frokost på bussen opp til fysak.
For de som eventuelt er nye eller ikke vet det. Så er fysak en Allaktivitetshall. Hvor de har blandt annet klatrevegg, hoppepute ting. Dansesal. Skatehall. Bordtennis, og mer.
Det er hvor jeg tilbringer mye av tiden min som usunn treningsnarkoman :D

Ikke så mye og fortelle derfra egentlig.
men jeg hadde gangsperr på lørdag hvertfall
>_<

Lørdag var det drikking hos Katrine og Alex, som vanlig kan jeg nesten si nå.
Det er skikkelig koselig det der, masse drikke, en haug med verdens koseligste mennesker og morsomme samtaler. Folk som spyr er vel egentlig en negativ ting, men jeg velger og se på det som de gangene man faller før man lærer og gå xD
Jeg har tydelighvis blitt skikkelig flink til og sette pris på den tiden jeg har. Som jeg er veldig glad for ^^

Etter litt, eller enstund kom Elisabeth. Hun kom litt seint fordi hun skulle være med Mariann litt først, så når hun kom var vi på god vei :D

Husker ikke noe om hva klokken var. Men jeg fulgte hvertfall Maya til bussen, og tror jeg tvingte med henne en pose snop ellerno sånn. Ikke misforstå, jeg drakk ikke mye. Jeg bare husker det ikke så godt :D
Alt vel og jeg farter tilbake forbi damene som går ann og kjøpe og en vasebutikk som jeg la merke til. Merkelig nok ^^

Så er det ikke så mye mer og si bortsett fra at jeg gikk med ruben, som hadde spydd på stolen og dryppet nedover gangen tidligere xD
Jeg spydde ikke, men jeg var kvalm nok når jeg gikk. Men frisk luft redder dagen : )

Her blir det litt uklart. Går med Ruben til bussen, går hjem... trodde jeg.
Jeg våknet med en pappeske, fra peppes vedsiden av meg i sengen.
Inni var det en pizza som ikke var rørt, og en kvittering jeg hadde skrevet under på! WATWAT.
Skjønner ingenting. Den pizzaen kom nok fra ett sted langt borte. Fordi jeg aner ikke hvor ellers den kan ha kommet fra :<

Ikke gjort på noe i dag da.
Spilt gitar.
Fått sykt matkick.
Og nå vil jeg på kino.

Noen, gå på kino med meg? =/
Jeg er med og se det meste, jeg vil bare på kino >_<
Jeg kan tilogmed betale ^^


Så, staying up late alone agaaaain.
Bah, dette er ganske kjedelig. Men vent! Det lyser borte med skapet! *sjekke*
Ahaha. Jeg fant en gammel selvlysende leke fra McDonald's i skapet ;D
Og tenk at dette morer meg! Frustrerende!

Jeg vil også på Vågen en dag. hinthint.

Nå tror jeg at jeg henter 2liter isen og spiser på meg en grunn til og trene. Om ingen blir med på kino, eller vågen? <3
Og ser Hjemme Alene 1 :D

Sove gidder jeg hvertfall ikke... tror jeg?

For mye mas nå, vi snakkes ^^
Jeg har forresten tenkt og prøve noe nytt snart.
Så stay tuned! Hvis noen er det i det hele tatt ^^

Night <3

Ingen kommentarer: