tirsdag 28. oktober 2008

Trivsel

Jeg er på jobb.
Jeg trives, eller. Jeg liker meg her.
Selvfølgelig ville jeg heller vært hjemme, men det her er faktisk ikke så gale.
Det er god mat, veldig greie folk, mye spennende og gjøre.

I går snødde det :D

Jeg skal ikke hjem før fredag 7.november.
Det er litt lenge og tenke på, men generelt sett går det ganske fort:)

Hvis det er noen som lurer på hva jeg gjør her, sååå:
Det er en del vasking og maling.
Når vi trenger "forsyninger" kommer det båter med det, og vi losser av og på, som egentlig bare er spennende fordi det er skikkelig farlig. Fordi at kontainerene vi leker med veier opptil 20tonn, og vi må løpe rundt og hekte de av og på.
ooog resten blir faktisk for vanskelig og forklare nå siden det er ting jeg ikke vet hva heter på forståelig språk :P

Men, det er masse mer også.
I går var det dårlig vær, så vi som jobber på dekk måtte ta turer og sitt "heave" vakt. Det er fordi at om vi beveger oss mer enn 7 meter opp og ned pga bølgene må vi stenge alt og koble fra brønnen. Og om vi kobler fra brønnen kommer vi ikke på igjen før etter jul. Som = not good.
16 meter høye bølger er pene og se på :D

Jeg viiil ha pepperkaaaker :<
PEPPERKAKEHUS!
Nanana

Ingen kommentarer: