tirsdag 6. mai 2008

Blogg

Det er noen dager siden jeg har skrevet nå, har ikke skjedd så aaalt for mye.
Har trent en del,jobbet har jeg og! Hmm, *fortelle om jobbingen*

Søndag :
Det var varetelling på butikken, for de som ikke vet hva det er.
Det er sånn at vi teller alle varene som er i butikken, absolutt alle. Mhm.
Ruben ringte meg kl 9 dagen før og spurte om jeg ville sove der, siden moren var i sverige på en eller annen konsertish ting.
Jeg hadde selvfølgelig ikke noe bedre og gjøre så klarte og være i Loddefjord hos Ruben kl halv 10.
Etter masse mas klarte jeg og overtale han til og være våken lenge, siden soving var kjedelig :D
Jeg hadde bare spist ett eple hele dagen så vi lagde mousakka mitt på natten, ca kl 1. Det var goooooodt!1!111!!oneoneone

Så spilte vi gitar til kl 3 og sovnet :)

Stod opp ca halv 9 fordi Ruben skulle "spise frokost". Han gadd ikke så vi bare lå der til vi måtte gå egentlig :p
Vi kom fram en halvtime for tidlig, så vi tok mat (får lov og ta det vi vil ha på varetellingene, alriiight!) I HASSED MAY MILKI ANT COOKICE!
Og satt oss ut på taket og spiste. Det var sinnsykt fint vær, det var litt skipt =/
Så var det litt telling, så snek vi oss vekk og spiste mer, and so on resten av dagen.
Selvom det er jobbing var det faktisk ganske gøyt :)

Hmm, i dag hadde vi "oppkjøring" på kran tull på skolen, som passet ganske fint siden jeg bestemte meg for og sove litt lengre :) Snakker vi 30/30 riktige? :D
Merkelig nok traff jeg Mariel på den sene bussen jeg tok og, hun forsov seg ellerno. Husker ikke helt (gullfisk med enkelte ting, elefant når det gjelder andre :P)

That reminds me! Må huske is i morgen! :)

Var på butikken isted, og alle isene skrek ut fra frysen at de ville være med meg hjem, så da måtte jeg jo kjøpe en eske : Kroneis, jordbær og pistash, kaptein sabeltann is <3, cola is, og sandwich :)
Og nå ligger de trygt i frysen og venter ^^

Har bestilt legetime nå, skal der den 13mai.
Men jeg har også bestemt meg om at jeg ikke skal operere før etter sommeren uansett. Jeg vil heller gå glipp av litt av en annen del av året liksom.

Så har jeg klart og briste fingeren, og storetåen :p Go me!
Velvel, hører vel med og drive med en "ekstremsport".

In other news!
Jeg gleder meg ENDA mer til hove nå!! BLÆÆÆH ;D
jeg bare ber om fint vær! :D Så når det er dårlig musikk kan eg tricke og nyte sooolen :)

Anyways, sommerjobber... Opinions please?

2 kommentarer:

SerriPerri sa...

hahah
tiidig. det med isen altså.
sikkert noe jeg hadde funnet på å gjøre en eller annen gang xD
kapteinsabeltannis <3

Kim sa...

Ja sant den er god! :D

De har byttet ut det inni... Det var hvitt (sitron) før...
Nå er det gult :< (appelsin)