lørdag 31. mai 2008

Kjedelig lørdag.

La meg liiitt seint i går, husker egentlig ikke helt når men. Ja :P
Så har vært ganske trøtt i hele dag.

Mamma og Dennis reiste på sotra i dag tidlig så jeg har vært alene hjemme i heeele dag, nesten.

Jeg kjedet meg skikkelig helt fra jeg sto opp så kom jeg på en god ide!
Hvor god den var kan diskuteres :D

Jeg tenkte : Seigemenn er godt.. Det er gele menn med sukker på...
Det kan jeg lage! :D
Så jeg gikk bort på butikken og kjøpte gele ting, kom tilbake og begynte.
Jeg husker ikke helt hva som skjedde med når jeg var ferdig smakte de fot :D
Aner virkelig ikke hva jeg kan ha gjort for og få de til og smake sånn! :P

Jeg kan jo lage mat ellers :<

Så har jeg egentlig bare sittet på msn resten av dagen, spilt gitar.
Lært noen Zelda theme's.

Ikke så mye annet nei!

Skulle eeegentlig grille da, med Erlend og Hanne og noen folk, men Hanne fikk ikke lov, så Erlend gadd ikke >_>

Har snart spist opp den ene kassen med epler!
(vi fikk 2 kasser med epler fra hardanger av en eller annen fyr)
Jeg er allergisk mot epler :p Men ikke så mye, så det bare klør litt i tennene når jeg spiser. Sykt lei epler nå da, men det er godt selvom! :D
Og sunt!^^

Så for og bevise mer min utrolige kjedsomhet prøvde jeg og blande
*trommevirvel!*
DEN PERFEKTE SAFTEN xD Husholdningsaft, skitne lesere!:P
Det gikk bland annet ut på og ha 6 like glass, og variere blandeforhold XD

Fyy, det burde ikke vært lov :p

Færre og færre blogger! :<
Ikke det at jeg skal si noe der, men.. Jeg blogger nå hvertfall!^^

Ser ikke helt meningen i og bare skrive masse mas som det her sånn egentlig, tror ikke det er så mange som gidder og lese, men. Det er hvertfall noe og gjøre på ^^

Men, ferdig.
Nå skal jeg gjennomsøke msn etter noen og mase på :D

BEWARE!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Synes du er flinkere enn mange andre til å blogge. Blir fort kjedelig å stalke folk når de aldri skriver :<

Saft minner om deg, forresten. Og.. Tomatsuppe. 8D

Elisabeth sa...

Nei, saft minner ikke om tomatsuppe. ._.

Kim sa...

Tomatsuppe er godt! Og det er daft og! Altså.... Jeg er god! Wii! :D
hyper :<

Elisabeth sa...

For mye saft? :D