torsdag 8. mai 2008

Wow, trøtt

Den siste uken har jeg vært smart nok til og legge meg kl 3-4 om natten, så står jeg opp klokken halv 7. Ikke så altfor masse søvn at det gjør noe.
Ihvertfall ikke i forhold til hvor mye jeg trener :P

Men nå har jeg fri til neste onsdag da, og det føles skikkelig godt.
Jeg har ikke vært så trøtt at jeg bare har lyst og sove på dødslenge, men det er jeg nå ^^

I morgen er det fredag, dvs turnkassen igjen. Jeg gleeeder meg :D
Turnkassen er... ahh.. Det er akkurat som og gå inn i en is :P
Ike fordi det er kaldt, men fordi det er godt!
Ja, jeg er dårlig til sånne ting :P
Noen av de andre "assosiasjon" tingene jeg har kommet på er blant annet og spille fotball med en lapp, det de fleste ikke skjønner er at jeg tenker at en fotball er mange småe lapper satt sammen, og jeg mente en av dem :P
Ikke det at den ble noe bedre av at jeg måtte forklare det, men. Ja.

Haha. Isted satt jeg på altanen i solen, så sovnet jeg, og rett foran meg var det ett bord, hvor saften min sto.
Så sovnet jeg og drømte noe om at jeg måtte sparke noe, så fikk jeg en rykning (Mariel, du vet hva jeg snakker om.. Du husker da når vi satt under taket oppe hos deg:P) Og sparket glasset utenfor altanen akkurat i det jeg våknet, jippi xD

Jeg har fremdeles flere is igjen, nommenomme.
Nok skriving, nå skal jeg sove godt <3
Natta :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Hihi. Inn i en is. :3

Og btw..
"Lagt inn av Kim kl. 13:37"
\o/