mandag 12. mai 2008

Hmm

Så, en stund siden jeg har skrevet siden jeg er lat.

Var greit nok i turnkassen på fredag, Erlend forsvant en gang i løpet av kvelden så eg gikk ned der med Joakim istedet.

Merkelig nok går det faktisk bedre med kneet, dette er merkelig fordi jeg har røket menisken og det er ikke meningen det skal fiske seg selv, menmen. Skal til legen i morgen og sjekke likevel :)

Så, det begynner og bli sommer igjen.
Jeg gleder meg skikkelig, men på en måte gruer jeg meg litt også. Hmm.

Det er merkelig og bli lei seg av glade minner, det burde jo ikke være sånn.
Gode minner er jo gode minner, skal jo ikke være negativt det, grr.

Denne helgen har vært skikkelig daff, var litt med Stefan i går, noe som alltid er gøy siden vi... forer hverandre med energi :P De som har vært med oss samtidig vet det nok :p

Også en annen ting. Jeg har merket at egentlig oppfører jeg meg annerledes om sommeren enn vinteren, sånn... Masse..
Om sommeren løper jeg rundt og hopper og ja :P Er glad, mens om vinteren er det mer subtilt men komisk. Når jeg så på gamle mobil-klipp isted var det jeg tenkte over det først. Morsomt ^^
Også er jeg blitt kilig igjen :< Sånn... MASSE, det er urettferdig! Det kommer og går i perioder, men nå. Som forrige sommer er det ekstremt.
Heldighvis kan jeg løpe fort ;D

Jeg har chilinøtter! <3 De er gooode :)
All isen er borte nå, så jeg skal kjøpe mer etterpå ;D
Men siden det er helligdag i dag må jeg helt bort på Esso da, men.. Is! :D

Neste helg, hvis det er fint vær. Hvem vil grille!? :D
Nommenomme :)

Nå skal jeg og spise ekkel fiskepudding middag, eller egentlig poteter med ketchup :p
Laataaas <3

Ingen kommentarer: