fredag 30. mai 2008

Skole? Nehei :D

Er vel på tide jeg gidder og skrive noe som faktisk handler om noe, eller hva? =)

For det første! Hvem blir med på gratis show ting på Torgallmenningen søndag kl 3 eller 4? Det er danse/tricking ting, og en del folk jeg kjenner skal der.
Hele NewAgeNinjas og Ole Petter og Piero og noen fler!
Har allerede sett showet og det er SÅ SYKT KULT :D at noen BØR bli med^^

Denne uken har vi hatt eksamener, tverrfaglig og engelsk, hvor engelsk var trekkfag.
Men, jeg liker engelsk så ^^ Hadde ikke noe imot det sånn egentlig.

Bortsett fra at oppgaven var vanskelig!

Hele greien var om "Difference of opinion"

find examples from english-language news media, litterature and/or films of disagreements about one or more of the following areas :
international events, social issues, working-life osv

Så, jeg brukte lang tid på og komme på noe i det hele tatt.
Men jeg endte opp med og skrive om Kina sitt forhold til Tibet da, så får vi se hva jeg får :)

Så nå er jeg egentlig ferdig på skolen, vi skal ha en kosedag ellerno en dag men ellers er det ingenting igjen.
Og det kan være jeg ikke begynner i lære før oktober :P
Noe som betyr en LANG sommerferie :D
Også nærmer Hovefestivalen seg nå :D!
Mangler bare telt nå ^^

I dag er det fredag så det blir Turnkassen i dag^^
Gleder meg!
Men siden jeg trente på sand i går (sandvolleyballbane ting)
Er jeg ganske utslitt i dag, så skal ikke opp før i 8tiden :)

Er forresten alene hjemme i helgen, så hvis noen vil finne på noe bare gi meg en lyd ^^
Har også fått tilbake det gamle nummeret mitt! :D Endelig kan jeg mitt eget nummer igjen! ^^
93408636

Har fremdeles veldig dilla på Crossfade :D
aaah <33

Dead Skin



"The alcohol the demerol these things never could replace
What a minute with you could do to put a smile on my face"

"Phenobarbitol and alocohol these two surely will do
To knock me out keep me down at least a day or two
When I'm awake I can taste how bitter I've become
And it's more than I can bear somedays I pray someone will blow me away
Make it quick but let it burn so I can feel my life fade
Well I'm a waste and I can taste how bitter I've become
And it's more than I can bear"

Fine sangen ^^

Snakkes senere!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Du er heldig, jeg vil også ha nesten fri. :< Jeg har fortsatt en teit eksamen igjen. D: