onsdag 7. mai 2008

Kaeujøppå

Kl er 14.09.
Jeg kom hjem for snart en time siden, og det er sinnsykt fint vær ute.
Jeg venter på at Erlend skal bli ferdig på jobb så vi kan gå og tricke og grille :D
Det skal bli enormt :)

Jeg tok med KapteinSabeltann is til Mariel på bussen i dag, hun ble skikkelig glad :D
Det var gøyt^^ Så fant vi ut at de er blitt rare =0
Før var det inni isen hvitt, sitronsmak.
Nå er det gult! ;_; JEG VIL HA SITRON TILBAKE!

Anyways.
Så gikk jeg og kjøpte varme skillingsboller før skolen, de var gode :)

Etter 2 kjeeedelige timer med norsk, eller.. Det var greit nok fordi vi snakket om kommunister, hitler, og kina :D
Lærte noe tøft!
En som heter Mao ettellerannet, var leder for ett politisk parti i kina for lenge siden. Han tok med seg hele partiet på tur som varte i ett år, og samlet flere tilhengere, så når han kom tilbake til Beijing tok de over makten fra keiseren :p

Og hvis dere har sett den reklamen : "Har dere Mao's lille røde, i gult?"
Jepp, samme fyren :D

Etter norsk hadde vi gym, skulle løpe 100 meter.
12 blank :D Heia :)

hah, etter jeg kjøpte alle de isene i går, har jeg ett annet problem :P
Og velge hva jeg vil ha, men.. Jeg har spist en av hver i dag xD Så det funker fint :)

Hmmhmm, nå skal jeg mase på folk på msn, laaataaaaas.

BTW! Picture yourself in a boat on a river, with thousands of midgets all singing the same soong ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

det i kaptein sabeltann-isen har alltid vært gult og smakt sitron

Kim sa...

Nei, det var hvitt før.

Elisabeth sa...

Jeg mener også at det alltid har vært gult. :o

Mariel sa...

Neeei. Den var hvit føøør:P