mandag 14. april 2008

Fyyysaaak

Kim er sliten :)
Egentlig var eg død etter i går, gangsperr, masse gangsperr >_<
Men Erlend tvingte meg til og trene i dag og, av hemmelige grunner :P

Vi hadde fri fra skolen så eg sov til kl 2, det var digg :)
Så ikke mye til solen som værmeldingen hadde lovet da =/ Menmen.

Når eg våknet var eg skikkelig sulten, fordi eg hadde drømt at eg hadde løpt langt, i en ørken under vann. Uten mat og drikke =0
Så eg lagde skiver med jordbærsyltetøy og så spiste eg honni korn, som er godt! :D
Så var det den valige oppdateringen på alle nettsidene eg sliter med, som nettby og facebook og slikt ^^

På veien hjem fra fysakhallen hørte meg og Erlend på KsE (Killswitch Engage) i bilen, og eg har selvfølgelig fått dilla på de igjen. Killswitch <33
Gleder meg enda mer til Hove, siden de skal der :D

Nå sitter eg og spiller gitar og på msn,Cathrine ser morsomt ut :D Hun spiser knaskerøtter ting =) Det er også godt, men det har eg ikke :<

Skrev litt lite men, det er bedre enn ingenting! ^^

Haadeee :) <3

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Woah. Du har blogget to dager på rad :o Skills. Og ja, lite er bedre enn ingenting. :D

Kim sa...

Du har kommentert 2 dager på rad :D DET kaller jeg skills ^^

Anonym sa...

eg så ikke morsom ut, det var dønn seriøs knaskerøtterspising-.-