torsdag 24. april 2008

Labbeland

Jeg vil begynne med og si at det ikke finnes grenser for hvor dum & teit min bror er.
Han prøvde og farge håret sitt selv i dag, med en venn.
Nå er kjøkkenbordet ødelagt, og det er også 5 håndklær og vasken på badet.
Hvis ikke han lærer seg og tenke selv snart istede for og prøve og herme etter absolutt alt jeg gjør, baaaah. Blir siiiiinnsykt frustrert >_>

Så! Over til andre ting :)
Jeg var på 3 jobbintervjuer i dag, og fikk tilbud om lærlingeplass hos alle :D
Nå er det bare litt stress og velge hvor jeg skal, men det skal nok gå fint :)
Så etter skolen har jeg bare sittet inne og spilt gitar, ryddet litt, og vurdert og lese på leksetingen. Men gøye ting har hele tiden overvunnet interessen min sååå...
Eller, gøyere ting enn lekse xD
Jeg har sett film, The Number 23, som jeg syns er veldig bra :)

Jeg hører på en akustisk OneRepublic sang som heter Apologize, den er fin.

Har tatt det litt med ro i 2 dager nå, så jeg kan trene i turnkassen i morgen :D
Det er gøøøøyt :D

Bestemor kom på besøk i går, med... 3 fulle poser sokker.. Tror jeg det var.. Huff, nå ligger de strødd utover rommet mitt siden jeg mast en 20kroning oppi "posehaugen" og letet etter den i alle posene, mens egentlig lå den på gulvet.
Tror jeg har en skjult fetish for roting ellerno.

Jeg har lyst på wraps :<
msn fra USA som har lagt den ut på youtube ;D Han er flink ^^
Han har en haugmed andre videoer også, som er hvorfo
Så vil jeg se på film, er det noen som har noen tips til hva jeg kan se? :D
(hva som helst, laster ned ting :D)

Ooh, ja.. Jeg har klippet meg. Ganske mye, men siden jeg hadde så langt hår fra før, og har fremdeles langt hår, går det ikke ann og se såå godt, men hodet veier 5 kilo mindre og jeg slipper og holde håret når jeg spiser :D

Nå begynner det og bli dårlig vær igjen virker det som. Men, disse dagene med sol har vært suuuperduuper:)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Klippet deg? Omg. Jeg vil se. :o

Og grats med læringplass(er) :D

SerriPerri sa...

har ikke apologize vært stor hit i norge??

grattis med lærlingplass da :)

Kim sa...

Joo kanskje det, jeg er ikke "pop" menneske :P
Så liker jeg bare den akustisk da:)

SerriPerri sa...

jeg vet du ikke er, men merker jo likevel hva alle hører på og sånn :)
jeg bare lurte, for alt som er populært i amerika er pop i norge også. heh

Kim sa...

Men jeg tror du har rett, for jeg har hørt den før :)