mandag 28. april 2008

R.I.P datastolen :<

Mamma var på ikea i dag...
Hun kom blant annet tilbake med en stygg stol, og mange fettbefengte bilderammer og ett bord.
Helt opptil nå har jeg hatt en STRESSLESS! STOR MYK deilig seksuell stol og sitte på foran dataen, nå er det en bitteliten kontorstol som visstnok er bra for ryggen.
Jeg savner stole-ole :<

Jaja, jeg klarer meg, kanskje :<

Lang skoledag i dag også, baaah det er kjeeedeliiig.
Men vi gikk i det minste bort på Dolly Dimples og spiste pizza da. Og så så vi Fun With Dick And Jane, Jim Carrey eier! :D
Så har eg funnet ut en annen ting i dag, kinda.
Jeg leverer oppsigelsen min på den mye forhatte Ica før 1.Mai, siden jeg har 1 måneds oppsigelses tid.
Skal nemlig jobbe hos mamma i Juni og tjene sommer-penger :)
Dessuten hater eg Ica... I HATES TEH INTERNED CUSTARD ANAL ;_;
Ferdig nå da heldighvis :) Nesten.

I dag kom jeg hjem fra skolen kl halv 7. Jess *manly gesture!*
Siden da har eg bare vært vitne til min idiotiske bror krangle med mamma og "rømme".
Han kom tilbake 2 timer etterpå, flink Dennis. Og det var fordi mamma sa han måtte gjøre lekser :p Talentfullt? Neppe.
Så har eg hørt på musikk og slasket på msn, lurte litt på koffor ingen snakket en stund, så fant eg ut eg var "vis som frakoblet" og etter en rask fiksing kom de normale folkene på plass :D
Så spiste jeg nettopp chillinøtter.

Arrr, gleder meg til sommeren! :D

Terada knife aKa swipeknife aKa END A LIFE-KNIFE! :D


BTW, har dere sett den "nye" Pink Panther filmen?
Jeg har nemlig "sittet fast" en scene derfra i hodet xD
*sjekke jewtube*

JESS! Fant^^

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Hahaha, franskmenn ftw! :D