søndag 27. april 2008

Treeeene

Rett etter eg skrev blogg i går avtalte eg med Erlend at vi skulle gå og trene kl 3 i dag, så det gjorde vi :)Det gikk skikkelig bra i dag og, gøyt! Også ble eg skkkelig sliten og, så da har eg faktisk fått noe ut av det og *stolt*

Fram til det sov eg, stort sett :p

Fant nettopp ut (eller kom nettopp på) at vi har lang dag på skolen i morgen og.
Eg vil ikkeeeee :< Har sett alle filmene eg har på psp og dvs at eg ikke har noe og gjøre på, oppgavene vi får går fort så baaaah. Herregud så eg klager :p
Menmen..

Ser ut som finværet holder seg sånn halvveis, temperaturen hvertfall. WTB sol

Forresten, er det noen av dere som har hørt om Project Camelot?
Det er litt vanskelig og forklare hva det er men, hovedpunktet er at jordens befolkning skal reduseres til.. lite.
I norge skal de "redde" 2millioner av oss, som er de med høyere utdanning som leger osv. Og de har gaanske fine beviser og, så det er noe jeg har lest litt om i det siste :p

"The people that are going to be left on the surface and die with along the others will get no help whatsoever. The plan is that 2,000,000 Norwegians are going to be safe, and the rest will die. That means 2,600,000 will perish into the night not knowing what to do."


http://www.projectcamelot.org/norway.html

2 kommentarer:

Anonym sa...

Project Camelot faktisk. Lurer på hvilke folk det e som har komt på noe sånn der :p de e sikkert noobs sjøl, også vil de ta hevn over alle de folkene som egentlig e bedre enn de.

R-Tard. sa...

WTF xD