lørdag 26. april 2008

Sulten :)

Fredag :
Vi holder på og jobbe oss inn på skolen, dvs at vi gjør oss ferdig med pensum og øver til eksamen som er 27 Mai.
Dette gjør vi fordi da trenger vi nesten ikke gå på skolen heeeele mai :D
Tror vi har 7 skoledager ellerno :p
Og fri Juni også, siden vi allerede har tatt eksamen og fått læreplasser og sånn.
Så læreren skjønner ikke hvorfor vi skulle være på skolen :)
Var på skolen til kl 7 om kvelden, fra kl 8 om morningen. Herregud det var for jævlig :< Men, det er verdt det :)
Kom hjem og dusjet, så var det rett i Fysak - Turnkassen :) Trente fra 8-12 ca :D
Det var gøøøyt og være der igjen :D
Kneet mitt hovner opp og blir numment hver gang jeg trener, burde viiirkelig gå til legen snart, så tror jeg må det og. >_>

I dag har eg bare sittet her og slasket, spilt gitar og lagd litt videre på en sang ting, lest blogger og sånt. Nå skal jeg snart lage middag (hjemmelaget pizza <3)
Ble en skikkelig daff dag men det var vel på tide. Det er jo godt og slappe av litt iblant også ^^

Off to make ma pizzah!
Laaataaaaas

Ingen kommentarer: