torsdag 17. april 2008

Toorsdag

Jeg forsov meg :< Men.. Jeg tok taxi, og kom ikke for seint likevel :)

Kom på skolen, jobbet i.. 3 timer ca, så slasket jeg i 4 timer og gikk hjem :)
Og jeg er for trøtt til og trene i dag så jeg har bare sittet her, og spilt gitar på rommet da ^^

Bruker helt alvorlig alt alt alt for mye penger på ting jeg ikke trenger i det hele tatt. Men.. Det har egentlig ikke så mye og si, for jeg har egentlig det meste jeg vil ha som kan kjøpes. Ikke tatt med bil hytte hus fly helikopter og aalt det. Men sånne, andre ting :P

Jeg er enig med Martine, for jeg ser på Heroes også. Sett alle episodene nå :< Det er trist.
Må nesten finne meg en ny serie og se på, men jeg vet at hvis jeg gjør det kommer jeg til og bli innedyr hele sommmeren og det vil jeg ikke. Så.. Må finne en med ikke så mange episoder i såfall :) Forslag?

Jeg kjeder meg, solen er gått ned. Det er kaldt :<

Og heh :P
Vi har fri i morgen også :D Siden vi var på stord en tur. Eg måtte stå opp halv seks >_> og kom hjem i 5-6 tiden.. Husker ikke..
Men hvertfall.. Nå er det helg for meg :D Aaah sooove! ^^

I morgen skal jeg til Alex. Dødelig lenge siden jeg har vært med han og Katrine, så jeg gleder meg ^^ Også skal jeg klippe meg i helgen, mest sannsynlig >_<
Utsetter det hele tiden fordi jeg er 100% sikker på at damen eller mannen kommer til og klippe meg for kort =/ Det skjer alltid :<

Kommer ikke på mer og si, hurr :)

2 kommentarer:

R-Tard. sa...

Haha.
Jeg syntes du skal se The L Word :D:D

Elisabeth sa...

Elfen Lied :3