tirsdag 15. april 2008

Sol!

I dag våknet jeg, FORDI SOLEN SKINTE PÅ VINDUET MITT :D
Nei jeg forsov meg ikke :P

Jeg fikk en melding av Hans i klassen som foreslo at vi tok oss en dag fri, pga solen.
Såå, jeg ringte hele klassen og fikk alle med :D
Vi bare sier vi hadde hørt det var fri, så får ingen fravær =)Organisert skulking <3

Våknet ganske tidlig, så jeg satt en stund på pcen og lagde speilegg til frokost ^^

Ca i 2 tiden tok jeg bussen til byn for og være med Cathrine i solen, og selvfølgelig tok jeg ikke mer på meg enn t-skjorte og bukse. Men det gikk helt greit, så lenge jeg holdt meg i solen :D
Aah sol! Hør ordet! :D SMAK DET :D:D:D Sol, sommer, fint vær, bergen aaaaah ^^
Det hjelper på, ikke sant? =)

Først satt vi på en benk, med en venn av Cathrine som het Michelle og en til jeg ikke vet hva heter. Jeg vet hva Michelle heter fordi jeg har lest bloggen hennes :D
Så gikk eg for og ta ut penger, til snus til Cathrine >_< og vennene til Cathrine forsvant.
Etter litt sitting kom en som heter Suzanne bort, jeg kjenner hun egentlig ikke men hun vil alltid ha klem, og hun fikk en rullekake av Cathrine, (de var gratis på Rema1000)
Men hun fikk klemmen sin og forsvant hun også, og vi gikk langt og lengre enn langt i skyggeneS DAL FOR OG FINNE DEN SKJULTE SKATTEN TIL... NEI feil, for og komme fram der Cathrine skulle kjøpe snus :P (det var vel egentlig ikke noe langt, men det var kaldt i skyggene:p)
Såå bort på Bon Appetitt og kjøpe maat. nommenomme.
Mer sitting i sool, hente klær hos Cathriiinee, og trene som vanlig.
Erlend hentet meg i Vikinghallen, hvor Cathrine ble igjen, for hun ventet på Marianne =)

Denne sangen aaaah <3

3 kommentarer:

Michelle sa...

ey, jeg ble nemnt i bloggen din! :D Var det ved Danielsen Cathrine skulle kjøpe snus? :P

Kim sa...

Jepp ^^

Anonym sa...

Haha, rullekake