lørdag 15. september 2007

Alene og kjeder meg :(

Da sitter jeg her da, med fint lite og gjøre på.
I og med at jeg ikke blogget i går forteller jeg om den dagen også ^^

Fredag:
Det er 14 september, noe som vil si at jeg har vært sammen med Mariel i 2 måneder :D
Var ikke på skolen, for hele klassen skulket, så jeg satt hjemme hele dagen og slappet av, overbeviste mamma til og komme seg ut fordi jeg skulle ha "folk" her, egentlig var det bare Mariel xD
Hun fikk ikke lov og sove her av moren, det var dumt :/
Menmen, koselig var det..
Blir bare mer og mer glad i hun <3
Elsker deg Mariel ^^

Lørdag :
Våknet tidlig, fordi jeg skulle egentlig trene, men da jeg kom til byn, var vikinghallen stengt :(
Tuslet litt rundt som det forvirrede personen jeg er, og gikk hjem igjen.
Sett noen filmer. Men det er skikkelig kjedelig alene, ville egentlig drikke, men det også er kjedelig alene...
Jeg må virkelig skaffe meg noen alkoholiker venner, som er med og drikke hele tiden :D!
noen av filmene jeg har sett er : (disney kick)
Jungeldyret Hugo
Løvenes Konge 2
Timon og Pumba
og mesteparten av Jungelboken

Deretter så jeg litt på tv, og så endte jeg opp her..
Jeg savner Mariel jeg =/
Hun er på en ting hos Marte, håper hun koser seg^^

Hmm, hva skal jeg skrive om... JO!
Jeg lagde nesten ferdig en sang som jeg har kalt Living it Again
Den handler om at livet går stort sett i det samme hele tiden... jaja.. Kanskje dere er så heldig at jeg ligger ut noen meningsløse sangtekster her.. Det har jeg ikke tenkt på(hmm)
Jeg tror egentlig ikke så mange av de som leser det ville skjønt det likevel, fordi noen er litt personlig, men 5minutters tekstene og de der kommer sikkert^^
Stresser fremdeles med introen og verset da, (ikke teksten men gitaren) men men, kommer sikkert =)

k J e D e R m E g
Så mye at jeg faktisk prøver og finne noe og legge ut

(leter)

Jeg fant..^^
Først historien bak :P
Jeg satt på msn, en helt vanlig dag, snakket med Kim-Leander om sangtekster og sånn, og kem som skulle skrive dem til bandet vårt, fordi vokalisten er idiot så.. Meg og han prøvde :p
Begge fikk 5 minutter og dette er det som kom ut av meg <-- det siste hørtes dødsekkelt ut xD

Vers??(eller ka det heter)As we walk the path of life, our choices are demanding, Waiting for the one to show, the love that we all stribeFighting through the harder parts, not living just barely breathingTime is leaving, we have to go but yet there are things standing

Bridge?(heter det på gitar så:P)Life, is only struggeling to achieveTo set a mark so we can be rememberedFighting for our dream of devinationThe dream of vanity

Refr.Time! will pass us by, will leave us fractured, with nothing to rememberLife! will bring us down, to our knees, begging for another chance of redemption

Vers2Failing is nothing but fear, the pressure, overwhealmingThe feeling stronger than before, sucsess, the only optionIf we fail our goal is gone, our souls and bodys will vanishSo time is still our greatest foe, so dark, its ever blinding

Ja... altså.. Jeg skjønner den nå, etter og ha lest gjennom noen ganger, hva jeg ville fram til da.. Men Da kommer vertfall ikke dere til og gjøre det tror jeg xD
Men men, nå begynner folk og mase på msn, så blogger kanskje mer etterpå =)

Snakkes mine lille iser! ^^ <3

Being tired and bored does that to me, and im not sorry!

3 kommentarer:

Mariel sa...

Elsker deg også!!
Unnskyld for at du kjedet deg:\

Kaos sa...

Naaw :(
Jeg skulle visst at du ville drikke igår... Vi drakk i går. Bare meg og Kristoffer da men... Selvom liksom...Jaja...
Angrer litt nå. Hodepine og tett i nesen.
Bah.

Alex sa...

ugh for faen!