mandag 17. september 2007

Vågen og mer ^^

I dag (etter skolen seff, der skjedde det ikke noe gøyt bortsett fra at jeg kjøpte mat fra automaten på legevakten, alle de syke var SYKT misunnelig xD)

Vi sluttet som vanlig ganske mye for tidlig så jeg ble gående og tusle i byn ett par timer.

Etter en stund med tusling endte jeg opp på musikk magazinet ;o
DER skjedde det noe morsomt.

En fyr satt og spilte gitar innpå bassgitar prøverommet fordi gitar rommet var opptatt.
Han stirret overlegent på meg der ute jeg satt og spilte uten forsterker, og skrudde opp og spilte noe greier.
Dette kan ikke jeg gå med på så jeg tok med meg gitaren inn på gitarprøverommet som nå var ledig, skrudde opp så jeg var sikker på han hørte meg, fordi jeg hørte han fremdeles.

Så ble det sånn, han spilte noe, jeg spilte noe, osv..
Begynte med noe Metallica greier, og han sluttet litt inn i Children of Bodom soloer, mhm.. Der tok det slutt..
DER DRET DU PÅ DRAGET MANN MED BRUNT HÅR! EEEEEID!

Det åpner øynene mine litt da, syns bedre om meg selv, fordi jeg syns han var ganske god..
Men det var sanger jeg spilte i 10klasse, da jeg bare hadde spilt 1år =0
Håper jeg klarer og begynne og spille gitar like mye som før, men da blir jeg så usosial..
I begynnelsen av 10klasse spilte eg før skolen, og fra kl3 da jeg vanlighvis kom hjem til kl 10...
Sykt og tenke på.. Men men..
Jeg har liksom ikke noe mål lengre, først var det Metallica, lærte alt av de, så var det COB, lærte alt av de, masse random sanger så til slutt denne :

http://www.youtube.com/watch?v=T2zXMR2yc8E <-- bra sang btw ^^

Og etter det har det bare vært enkelte soloer, GI MEG ETT MÅL! JEG VIL OPPNÅ NOE -_-

Denne har jeg også lært btw men får ikke til hele driten skikkelig.. Og.. Det er bare drit likevel..

http://www.youtube.com/watch?v=87Iz3RHZNDQ

Etter den lille turen på musmag (lol)
Møtte jeg Mariel, Katrine, Alex, Renè, Martine, Marte og Kristoffer og vi gikk på vågen og drakk kakao =) Jeg kjøpte en toast også, den var semi-god =)

Og en ting!
HVORFOR FÅR JEG IKKE KJØPE TING TIL FOLK!
Jeg har jo ikke noe bedre og bruke pengene på likevel!
Hvis jeg tilbyr meg og kjøpe noe er det bare fordi jeg syns den jeg spør fortjener det...
Det er ikke noe feil med det vel =/

Im done, been fun!

Zhnackez!

Jaja, nok tull og tøys, Mariel er best, jeg liker tyggis, saft er topp =)

2 kommentarer:

Katastrofekat sa...

Jeg får dårlig samvittighet hvis folk kjøper ting til meg..

Mariel sa...

JEg også. Men jeg sitter pris på at du spør^^<3