tirsdag 11. september 2007

Ny dag, ny blogg =)

Jaja, fortelle litt om i dag tenkte jeg^^

Som noen vet, holder vi på med ett sikkerhetskurs for "offshore" arbeidere på skolen.
Hvor vi skal lære ting som, førstehjelp, brannslukkning, hvordan bruke overølevelses drakter og masse annet tull, blandt annet skal vi på torsdag gjøre sånn helikopter velt, som går ut på at vi sitter i ett helikoper med overlevelses drakt på, og folkene som styrer kurset senker det under vann og snur det opp-ned :D
Gleder meg til den jeg :p

Men i dag, lærte vi og bruke overlevelses utstyr ting, dvs at vi lå med flytedrakter og duppet som en kork i sjøen i 2 timer ellerno xD
Det var.. Kreativt.. og.... KALDT!

Jaja, nok om skole!
Akkurat nå sitter jeg hjemme og er sliiiten, og tror jeg skal opp til Mariel-karamel snart^^
Men er skikkelig sliten så vet ikke om jeg orker :o

Så til noe annet, da jeg satt på bussen i dag, på vei ut til gravdal (hvor kurset er)
da satt jeg og fulgte skikkelig godt med på de som kom inn på bussen, og akkurat da vertfall, lignet ALLE på en eller annen skuespiller/musiker xD
Det var skikkelig freaky, og etter en stund med det, da jeg nesten var framme, fikk jeg øye på en katt som hadde hundefjes! Jepp.. Ja okay, jeg var trøtt, og hadde dugg på øyet... Menmen =)

Det begynner sterkt vertfall, 2 dager 2 blogger altså, får se hvor lenge det varer ^^

Skrives senere!

3 kommentarer:

Mariel sa...

Flink gutt som blogger^^

Kaos sa...

Imponerende ^^

Ehm.

Min blogg er ikke privat mer.

Blablabla....

Alex sa...

ugh for faen!