torsdag 13. september 2007

Tom i hodet!

Jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg skal skrive egentlig, men men, det kommer vel^^

Siste dag på sikkerhetskurset, vi slukket branner og slikt^^ Det var spennende =)

I morgen har hele klassen avtalt skulking, så lenge ingen kommer, og alle sier vi trodde vi hadde fri når vi kommer på mandag, regner vi med at alt går bra :D

Ganske greit egentlig ^^

Ellers spiste jeg 2 is i dag også!
Jeg må virkelig begynne og trene igjen, mye som jeg gjorde før.. Den tiden jeg kunne finne på og jogge rundt ortunvannet før skolen.. Savner og være i god form :/
Hmm, jeg savner Mariel, (spør om hun vil være med meg på msn)
Jeg må vertfall dusje først da =o

I natten til i dag, da drømte jeg at jeg var en lego mann i en vanlig verden xD
Det var litt freaky, for i drømmen, der ble jeg påkjørt og armen falt av, men jeg bare tok den rett på igjen og gikk videre xD
Hadde det bare vært sånn :P

Og forresten, etter jeg har begynt og trene igjen, da skal jeg bli en ninja igjen..
Selvom jeg fremdeles kan ta saltoer og sånn, og egentlig ikke er i så dårlig form faktisk, har jeg ikke nok "ninjakrefter" xD
Unnskyld jeg er barnslig :P

gidder ikke mer, snakkes <3

3 kommentarer:

Mariel sa...

Jeg skal ned til deg snart^^
Jeg må også trene=O Jeg har antydninger til ølmage ;(

Katastrofekat sa...

Å være barnslig er jo bare sjarmerende det^^
Det er en god egenskap.

Og du er flink til å blogge :D

Alex sa...

ugh for faen!