mandag 10. september 2007

Skuffet?

Jaja, så har visst det siste steget i livet mitt fanget meg midt i en gjeng med bloggere, ikke at det er en dårlig ting men, har aldri følt noe for og lage en blogg egentlig, menmen, alt må prøves en gang!

Tenkte jeg skulle begynne med og si at jeg føler meg som en skikkelig "stalker" xD
Ja.. Jeg har fulgt med på ett par av de bloggene her inne, inkludert til mennesker jeg ikke kjenner egentlig..

Begynte med og snoke i Mariel sin blogg, hun skriver på en søt måte om jeg får si det xD

Og Martine sin før hun gjorde seg privat grunnet snoking xD

Og Katrine sin, men hun er svak, lar internett stoppe deg hæh! Finnes biblotek med internett! ^^

Og Pernille sin blogg (haha, hva kommer hun til og tenke om dette xD)
Den er faktisk usaklig spennende.. Ja jeg har fritids, men det hører med og være meg.

Så, det ble visst til at jeg lagde meg en også, men! Ikke forvent noe hvem som helst som kan ende opp med og lese dette tullet, jeg har sterke mistanker om at min blogging blir sjelden og tørr! Så det så =)

Jeg vet ikke helt om jeg tør og skrive mine tanker her egentlig, vil ikke at dere skal være redd meg =) Ja jeg er kanskje pittelitt syk, bare spør Katrine eller Mariel :p

Menmen, det var det jeg gidder og skrive i dag, kl er masse og skole er viktig, uheldighvis :<

Hadebra og takk til de som faktisk gadd og lese^^

PS! thanks to Barney for loving us all!

5 kommentarer:

Mariel sa...

Pss.. Ja du er syk, men jeg elsker deg fordi^^<3

SerriPerri sa...

Din lille lurk.

o.o
Tuller. les så mye du vil X)
for jeg skal lese din. hehe.

Kaos sa...

Sånn tilfelle du ikke visste det, så er ikke bloggen min privat mer. Og tilfelle du ikke leser denne kommentaren, kommenterer jeg på det neste innlegget ditt også..
Men ja...

Nei....

*krangle med seg selv*

Whatever.

Katastrofekat sa...

Diss meg liksom xD Er ikke min feil at Telenor er skutt i hode sitt. Men men.

Welcome to the world of blogers^^

Alex sa...

ugh for faen!