søndag 16. september 2007

Trening, film og kjedsomhet!

I dag våknet jeg kl 11, og var på bussen halv 12, til vikinghallen, mhm =)
Det var masse folk der i dag, det var plagsomt, de bare går i veien xD
Fikk trent i 3 og en halv time før jeg stakk hjem igjen, savnet stolen ^^

Nå kan jeg si at jeg vertfall ikke savner den, har kjedet meg godt og lenge nå.
Spilt gitar stort sett hele tiden da, så det har egentlig ikke vært så gale...
Men jeg kjeeeder meeeg

Jeg undrer.. Pernille fortell !

Jeg har en stor og mest sannsynlig god nonstop sjokolade her.. Men jeg skal spare den til neste gang Mariel er her, fordi jeg kjøpte den til henne, men sp fikk vi ikke tid til og spise den =O
Og jeg gruer meg til skolen i morgen.. Gjett hvorfor?

Jeg begynner kl 8....
Er ferdig HALV FORBANNA 5...
Det er bare teori heeele tiden....
Sukk...

Hva skal jeg finne på nåååå da :/
Mariel holder på med noe lekse greier, resten av folkene i nærheten er teite...
Jeg er for lat og sliten til og dra noensteder.. dessuten er kl 21.46..
Årh...
I morgen skal jeg på vågen etter skolen med Mariel, Katrine og Alex^^ Jippi =)

Dette holder vel for i dag, har vært ganske kjedelig egentlig :/
Byyye ^^<3