søndag 23. september 2007

Lenge siden!

Men jeg har en god unnskyldning, jeg har ikke gjort på noe!
Elller.. okay da men vildig lite :P

Kjøpte 4 disney filmer hin dagen
A Bug`s Life
De Utrolige
Askepott
Mulan

Skulle se film med Mariel så måtte ha noe og velge mellom. :p

Så hun kom ned hun, så så vi Askepott og Mulan =)

I dag var jeg i vikinghallen, og lærte masse nytt!
Ikke det at noen av dere som leser kommer til og vite hva det er men.. Tingene heter :P
Gainer, corkscrew og 360 backflip..
Gainer kunne jeg fra før, men tok Gainer - Corkscrew
Og 360backflip er bare baklengs salto med full skru. Så det så..

Hmm.. Noe spennede som skjer rundtom? Ikke her hvertfall..

Jeg fant nettopp ut at jeg skal fylle opp mobilen(som jeg bruker som mp3) Med sanger som får meg til og bli hyper!
Da kommer det til og skje ting da! Ja, jeg skader meg sikkert litt mer men det er gøyere og være skadet enn og kjede seg, da har jeg vertfall noe og syte over :p
Men er litt dilemma at jeg skal slutte og syte fra isted da.. Hmm

I morgen begynner vi kl 10 på 10.. Og tirsdag har vi fri..
Noe som gir meg enda mer tid til og finne på ting i fridtidsproblemstundene mine..


Bare for og fylle opp laster jeg opp dette :


Faktisk det eneste bildet av meg jeg ikke har noe imot..
Er gammelt nå da men.. Jeg ser fremdeles ganske lik ut ^^