lørdag 29. september 2007

Jada, jeg er en svak blogger

Jeg vet, jeg vet.. ikke klandre meg.
Det skjer ikke så mye jeg føler for og dele for tiden.
Men har nå spart opp noen ting i løpet av den siste uken =)

I går var Ruben her og vi drakk. Cider og kalinka, så spilte vi gitaaar, så på dvd og sang xD
Det var koselig ^^
Vi sluttet og drikke i ca 4 tiden.. Og kl 12 i dag skulle jeg på jobb, så når jeg kom på jobben..
Ja hehe :P Jeg var brisen xD
Det var en ny opplevelse.. Jeg fant blant annet en boks hvor det sto "Hjerh" utrolig morsom..
Lo faktisk nå når jeg skrev det xD
Det må være noe internt mellom hjernen min og øynene ^^

Neste sak:
Det er ikke bare jeg som er en svak blogger!
Jeg vil lese blogger! Det er opp til dere og underholde meg! INSPIRER MEG til og skrive blogg!
Jeg heier på dere =)

Sååå det var det jeg or.. NEI VENT!

I daq på jobben, klarte jeg og skjære meg på en glassbit.. Den gikk gjennom neglen på pekefingen og litt inn der..
Det blødde så sinnsykt mye... Det lå en pytt med blod på gulvet og jeg merket ikke jeg blødde før jeg så pytten..
Jeg vasket fingen og tok ett plaster på først, men etter 5 minutter var plasteret gjennomvått a blod, så jeg gikk ut på badet og holdt fingen over vasken og skylte den litt..
Halve vasken ble rød og noen folk på jobben kom og hjalp meg..
Det sluttet og blø da.. Men de sa jeg burde sitte en stund fordi jeg hadde blødd så masse :P
BRUTALT! :D

Etterpå.. etter jeg hadde tørket opp alt blodet.. Og fikk se på såret.. Så jeg at det er det minste pittelille ripen på neglen.. Aner ikke hvordan alt det blodet kom ut ett så lite hull :p

Men.. nok for i dag ^^

Blogges senere =) <3

2 kommentarer:

Mariel sa...

Skriver jeg...

Elisabeth sa...

Har begynt å stalke dere her også, og krever at du skriver mer :3