onsdag 19. september 2007

Helt tom jo :/

Jeg har virkelig ingen ting jeg kommer på og skrive om, men jeg lar fingrene gå og ser hva som kommer jeg^^

I går var jeg hos Mariel og så dansefeber, det var koselig ^^
Også når det var ferdig, koset jeg med henne til hun sovnet, og så tok jeg bilde når jeg skulle gå :P Mens hun sov^^
Uheldigvis våknet hun da.. Eller.. det var egentlig bra for da kunne hun følge meg ned =)

I dag på skolen, hadde vi utegym.. I det "fine" regnet og det "varme" været..
Vi jogget og så skulle vi løpe 1km -_-
Jeg har noe som kalles anstrengelses astma, som er at når jeg blir anpusten og SPESIELT hvis det er kaldt, tetter halsen seg..
Men jeg løp nå jeg, på 3min 48sek, kravet for sekser var 3min 49sec :D
Etter det fikk jeg såvidt puste i den neste halvtimen.. Det saug :/

Gikk rett hjem etter skolen og så sitter jeg her da, det er dødskjedelig -_-

ENTERTAAAAIN MEEE pl0xx!

Mja, kan spille gitar da.. Men... Er sliten :/ Og.. Gidder ikke legge meg heller.. For det er bare teit xD
Det er flott lite mennesker og snakke med på msn også, faktisk ingen jeg orker og mase med =/

Ja jeg vet, jeg syter syyykt mye..
Men hva ellers kan jeg gjøre?

Ingen kommentarer: