onsdag 12. september 2007

Hakki pakki!

Mja, ikke noe spennede skjer fortiden jo =/
Eller.. Ikke noe EKSTREMT spennede vertfall :p

dagen gikk ut på sikkerhetskurset for det meste, i dag var vi i helikopter som de sank i vannet og vi måtte skubbe ut vinduet og svømme ut, det var kjekt =)

Eller har jeg bare slasket, og funnet på noen nye ord seff, som vanlig xD
kvampre = skjelve jentete
tok = pedo

og flere som jeg ikke kommer på =)

Ja!
Jeg har spist is!
Og når jeg kjøpte isen, kom jeg på filmen uno, der han cappizen sier : Jeg vil ha 2 is!
Så jeg begynte og le mens jeg betalte xD tror kassadamen ble litt forvirret ^^

Begynner og bli ganske slitsomt og ta 2 busser til skolen nå, gleder meg til vi er ferdig der ute i gravdal ^^

Gleder meg til fredag^^
Da har meg og Mariel vært sammen i 2 måneder<3
Jeg er så glad i hun at jeg gidder ikke begynne og snakke om det her engang...
Ville tatt for lang tid rett og slett =)

Orker ikke skrive mer, skriver kanskje senere ^^

Snakkes mennesker!

HUSK! Kakao eier! (spesielt nå når det begynner og bli kaldt)

Snakker om det, hvorfor er det så kaldt?!? Det er jo bare september :o

2 kommentarer:

Mariel sa...

Du er flink å blogge søte^^<3

Alex sa...

ugh for faen!